jump to navigation

Your help is needed september 18, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Jag har känt mig ganska oinspirerad att blogga på sistone. Har varken haft tid eller lust. Vem skriver jag för? Och varför? Och har jag överhuvudtaget några läsare?

Dessutom börjar jag tröttna på layouten, som vanligt…. Jag har ju en annan blogg som jag påbörjade i somras. Har funderingar kring att skriva mer på den, och även ändra lite fokus på det som jag skriver om.

Om DU läser det här, skulle inte du kunna gå in och titta på min andra blogg, och tänka efter vad du tycker om den. Lämna gärna en kommentar om vad du tycker. Snälla :-) Här är det.

Din hjälp uppskattas.

…………..och är det ingen som svarar så lägger jag ner allt det här…….kanske….

Kommentarer»

1. Lena - september 19, 2006

Böcker är alltid roligt :) Säger jag som håller på och fipplar med en bokblogg för tillfället. :)

2. Johanna - september 19, 2006

jag gillar den du har! jag läser ju aaaaltid den! men för mig spelar det iofs ingen roll var du skriver, så länge jag får läsa! :D

3. Nilla - september 21, 2006

Ska de vidare betraktelserna handla mest om böcker och film? får du inte plats för det här? Jag kör allt under samma tak. Det blir blandat, men jag gillar blandning. annars är det bara att klicka på kategorierna.
Sidlayouten går ju att byta ut.
Om du ska fortsätta att skriva det känner du bäst själv… Ta en paus om det känns trist och kom tillbaka med nya krafter!
Ha det bra, kram.

4. sarasblogg - september 21, 2006

Nilla: nej den skulle vara handla om allt. Jag vill bara ha en bloggförändring och här på wordpress så finns det inga roliga layouter. På blogger kan man fixa och trixa mycket själv vilket jag gillar. Tack för dina råd om bloggpaus! :-)

5. Nilla - september 21, 2006

wordpress vs blogspot vet jag inte… Det känner du bäst, som har provat på båda.


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

