jump to navigation

Halsont april 20, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Anders har gått och gnällt över sin onda hals i snart två veckor. Nu är det min tur att börja gnäll över min onda hals. I natt slog de äckliga halsbaktierna läger hos mig. Lagom pigg i morse. Det blev till att stanna hemma idag, trots utvecklingssamtal och andra viktiga möten. Vila i sängen, lite datorsurfing och glassätning är vad jag sysselsatt mig med. Fast mest tedrickning faktiskt. Te är bra till allt. Speciellt onda halsar.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

