jump to navigation

Senaste bilden april 22, 2006

Posted by sarasblogg in Foton & bilder, Uncategorized.
trackback


Bilden ovan är ett av mina senaste alster. Den har titeln "Matkassar kan va tunga ibland å då måste man ju stanna å vila lite".

Å, vad det finns många snygga fotobloggar….man får ju ångest över att alla är så duktiga. Just nu gillar jag den här sidan särskilt mycket:
http://40h.net/extra/daily/

För övrigt har jag kommit på ett till sätt att ladda upp bilder här på sidan, så nu känner jag mig alldeles nöjd. 

Kommentarer»

1. Monkeygirl - april 22, 2006

Snyggt med svartvitt och hård kontrast🙂


Kommentera

