jump to navigation

Gnäll april 23, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Bläääääääää

Söndagsförmiddagen har spenderats  med att vara uttråkad. Jag vill bara att nåt ska hända nu. Eller rättare sagt, är jag nöjd med mitt liv? Nu har jag jobb och sambo och hela köret. Fast jag börjar längta efter att plugga igen eller åtminstone jobba med nåt som jag känner lite större intresse för just nu…typ skriva och fota. Visst lärare är kul, men jag vill ju så mycket annat oxå. Och så vill jag flytta. Tror jag. Visserligen älskar jag den del av Bromma där jag bor, fast det vore intressant att se några andra delar av Stockholm. En lägenhet på typ Kungsholmen vore ju inte helt fel, särskilt inte i sommar. Å, tänk en varm sommarkväll och bara kunna kliva utanför dörren och så är man precis där man vill vara, vid vattnet, Rålis, Hornstull…Aaahh..

Och ute skiner solen, så man borde väl gå ut och få se lite ljus.

Gnäll gnäll….🙂

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

