jump to navigation

Trevlig eftermiddag april 23, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Vilken tur att man aldrig kan vara säker på vad som händer här i livet. Jag kände mig ju lite extra gnällig imorse och kunde avreagera mig lite här på bloggen. Vad gjorde jag sen då? Jo, jag begav mig ut i solskenet. Först ringde jag Anders, som var och fikade och verkade inte alls intresserad av att umgås mig. Nehe, då kände jag mig ännu mer grinig och gnällig. Så jag åkte in till stan, och till min stora förtjusning sprang jag på M & L. Och eftersom de är så himla snälla så fick jag följa med dem.🙂 Vi promenerade i den strålande vårsolen ändå från F-plan till Hornstull. Oj, så mycket folk det var nere på Street. Hela Söderkolonin häckade där nere. Ska man vara avundsjuk eller glad på alla dessa människor? Alla verkar så lyckade och självsäkra. Kanske finns det nån hemlig Söder-formel som gör att så fort man införskaffat sin bostadsrätt på södra malmen så får man ett självförtroende så stort att man kan knäcka varenda jäkel som måste sätta sig på t-banan och faktiskt åka fler än tre stationer för att komma hem. Nä, de flesta av dem är ju faktiskt jättesnälla. Jag är nog bara avundsjuk för att jag själv inte är lika cool och lyckade som dem. Okej, nog om detta… Anders kom iallfall och mötte upp oss, så vi fikade alla 4. Vårens första utefika! Tjoho🙂 Vad härligt livet kan vara bara man får träffa lite vänner och dricka en god kopp te.

M & L tyckte det var mysigt i vårsolen.

Kommentarer»

1. linda m - april 23, 2006

Hej, jag känner ju de där🙂 och jag har träffat dig flera gånger. Kul!
Mysig blogg
/linda

2. Gustaf - april 30, 2006

Snygg bild! Martin gör sig bra med solen i ögonen.

Kul blogg, Sara! Och kul att du hittade till min. Jag länkar till din så hoppas jag att folk hittar till oss båda.

Ses ngn gång!


Kommentera

