jump to navigation

Duktiga jag april 24, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Haha! Endast tio minuter efter det att väckarklockan ringt lyckades jag idag masa mig upp ur sängen. Det måste vara bästa tid hittills det senaste halvåret. (Annars brukar det vara panik när jag vaknar och inser att jag måste gå -nu!) Duktigt Sara. Nu har jag hunnit äta frukost i ganska normalt tempo och hinner ju skriva det här. Och jag behöver inte bege mig till jobbet förrän om en kvart. A very good beginning of the week :-)

Ja, just det: ~~Grattis till H, som fyller år idag!~~ 

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

