jump to navigation

1 maj maj 1, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Jag har haft en bra måndag. På dan åkte jag in till Djurgården och mötte upp med R. Vi fikade och promenerade in till stan. Trevligt, glad att vi kunde träffas. Lite märkligt känns det ju förstås, men han är en mysig person, som bjuder mycket på sig själv.

Spanade efter några demonstrationståg oxå, men de lös med sin frånvaro.

Hann hem en stund sen innan det var dags att åka in till stan igen. Jag, Anders, syrran och C-M var på middag (lasagne, mumsigt) hos mamma och pappa. Var kvar där ett tag.

Nu på kvällen har jag planerat barnens vecka.

Kolla gärna in sidan "Ett foto i timmen -1 maj" här till vänster. tanken med "Ett foto i timmen" är att man ska fota sin dag särskilda datum. Mitt resultat blev väl sådär…får skylla på att det var första försöket….

Puss puss.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

