jump to navigation

en till lista… maj 7, 2006

Posted by sarasblogg in Kultur, Listor, Uncategorized.
trackback

Lindas sida hittade jag den här listan. Och eftersom jag gillar listor (som ni kanske har märkt) så fyllde jag i min.

1. Läser du mycket?
Det går i perioder. Just nu har jag inte orkat hunnit läsa så mycket, pga av jobbet. Men jag tycker mycket om att läsa och köper ofta och gärna nya böcker.

2. Nämn tre av dina favoritböcker
Oj, det är så många som är bra. Tre böcker som har fastnat i minnet är De små tingens gud av Arundhati Roy -ljuvligt språk, Ett öga rött av Jonas Hassen Khemiri och Underdog av Torbjörn Flygt.
  

3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Ja absolut. Har skrivit lite egna texter, och en bok vore ju kul att få ihop… Men annars blir det ju en del bloggskrivande oxå.

4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nä. Jag vill köpa böckerna när jag själv känner för det.

5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Pocket. I love it.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

