jump to navigation

niceee maj 8, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Imorgon fyller syster år. Ingen present inhandlad än. Jag bad visserligen pojkvännen att köpa det som jag planerat, men av lathet någon anledning lyckades han komma med ursäkten att det ju var mycket smidigare om vi köpte den samma dag, precis innan vi skall vara på lilla födelsedagsfirandet. Märkligt…

Bella Muse finns det många härliga födelsedagskort.  Skulle gärna ha gett något av dem här till henne, alla passar på ett eller annat sätt, men tyvärr sätter tidsbristen stopp för det. Men till nästa person i bekantskapskretsens födelsedag så vet jag nu vart jag kan vända mig alltså. Jamen just ja, det är ju faktiskt lilla jag som är nästa på tur att fira sin födelsedag. Visst får man köpa födelsdagskort till sig själv? Mohahaha…

yhst-59364177845516_1895_5318435[1].gif      yhst-59364177845516_1895_5270751[1].gif     yhst-59364177845516_1895_5203969[1].gif Nu ser man ju absolut ingenting av vad som står på de här korten, så jag föreslår att du går in på Bella Muses hemsida och tar dig en närmare titt. Länken hittar du ovan.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

