jump to navigation

Sol, sallad och lite kändisar maj 10, 2006

Posted by sarasblogg in Stockholm, Uncategorized.
trackback

Efter att ha lyckats gå upp relativt tidigt, så åkte jag och Anders in till stan. Vi placerade oss ute i solskenet vid Dubbel W i Västermalmsgallerian. Jag drack te (vad annars?) och Anders inmundigade salladen som förevigats på bilden. Det var riktigt trevlig at sitta där bland alla avgaser, trafikkaos och tjuvlyssna på två mindre begåvade brudar vid bordet bredvid. Inspirerad av Husmusen begav jag mig sen till Granit, men hittade inget som jag ville ha. Sedan promenerade vi bort till Odenplan, tittade i lite fler affärer och njöt av solen. A lovely day.

Dagens kändisspaning: Titiyo och Roger Pontare. Fast inte båda samtidigt.

Gårdagens kändisspaning: Leila K (imponerad av mig själv att jag kände igen henne). Vid min tunelbanestation! Mycket märkligt.

Kommentarer»

1. Susanne - maj 11, 2006

Jag kändisspottade Renee Nyberg och Marika Lagercrantz på polishuset när jag skulle fixa nytt pass. Renee satt först och pratade i mobilen om någon ny reportageidé som skulle handla om makt och pengar typ. Sedan slog sig Marika ner med henne och R berättade att hon skulle fixa pass till sin femveckors bebis som hon hade i knät, för familjen skulle åka till Kreta i sommar. Ja, vad ska man göra när man bara sitter och väntar, om inte tjuvlyssna?? Och känner alla kändisar varandra?

2. sarasblogg - maj 11, 2006

Det är klart man måste tjuvlyssna!


Kommentera

