jump to navigation

att placera sina foton i maj 11, 2006

Posted by sarasblogg in Foton & bilder, Uncategorized.
trackback

2ab210-blkleath12[1].jpgJag har en hel hög med foton som borde sättas in i album. Det är riktigt rolig att sortera, fixa i ordning, skriva små kommentarer osv. Men jag letar efter ett kul album att sätta in dem in. Just nu tycker jag de flesta fotoalbum är jättetråkiga. Ett som dock är fint hittade jag på Scrapworks sida. De har många, många fina saker; album, papper, småböcker. Alla i härliga färger och mönster. Tyvärr är mitt vill-ha-nu-album "out of stock"….

Kommentarer»

1. Sara - maj 14, 2006

Aha, du är på väg att bli scrappare😉 Känner inte helt säkert igen albumet, men jag kan fråga på Scrappiz om någon av de svenska webbutikerna har det hemma om du vill? Visst är det det här du vill ha? I svart? http://www.scrapworks.com/product_details.aspx?id=885 Vet ett annat som är superfint annars, det är populärt, ska se om jag kommer på vad det är för märke…

Sen angående min kakaoallergi, så är det precis som alla mina andra födoämnesallergier, jag/vi kom på det genom att jag får klåda i munnen (numera ofta av bara lukten), svullnar igen och bara tycker att det är allmänt obehagligt med allt som har med kakao att göra. Har också reagerat på kakaosmör och vit choklad. Jag har en gång under utbildningen gjort ett RAST-test (vi hade tre av allergikerna i klassen som case) som inte gav utslag för alla saker jag inte kan äta, och bara +3 har jag för mig på nötter även om jag är jättekänslig mot det ibland. När jag var mindre gjorde jag ett pricktest en gång också, men annars har jag inte testat mina allergier på något annat sätt än genom att utsätta mig för dem😉

Tror inte heller att jag vet någon mer som är allergisk mot kakao.

Jaja, lite långt och svamligt kanske, jag är trööööött!

Ha det bra! Kram!


Kommentera

