jump to navigation

Om man vill imponera på sina elever… maj 12, 2006

Posted by sarasblogg in Foton & bilder, Uncategorized.
trackback

…så ska man låtsas vara "hårdrockare" och imitera The Poodles. Idag chockade jag och mina två kollegor våra elever. Intet ont anande satt de där i idrottsalen efter vårvisor och annat skoligt. Och sen inkommer tre…ja…. tre typer som är utspökade och sjunger "One night of passion". Vad gör man inte för att eleverna ska ha lite kul (fast det var nog vi som hade mest kul). Och vad gör man inte för att sen få höra eleverna säga: "Sara, du äger!". Då vet man att man lyckats🙂

Kommentarer»

1. Erika - maj 12, 2006

Ja shit Sara… du äger!!! Det är när du skriver om fantastiska upplevelser som denna som jag drömmer mig iväg och undrar om jag inte borde fortsatt på lärarbanan ändå… Puss

2. sarasblogg - maj 14, 2006

Vem vet, du kanske hamnar framför ett gång 10-åringar du med en vacker dag.🙂


Kommentera

