jump to navigation

tjejsnack maj 13, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Jag antar att jag nu får sälla mig till skaran som fyller i "tjejsnacks"-listor. Det måste vara mellanstadiets nöje att skriva i "Mina vänner böcker" som spökar. För att fylla i listor är faktiskt hur kul som helst🙂

Tjejsnack Vecka 19
Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad – FALSKT & SANT. Gäller det papper är jag helt hopplöst oorganiserad. Annars okej.
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den. – FALSKT. Har inte kommit så längt än.
3. Jag har gott lokalsinne – SANT. Hittade redan som 3-åring hela vägen upp till Vällingby centrum själv…
4. Jag älskar måndagar. – FALSKT. Gör någon det???
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn" – FALSKT. Man måste ju skarva lite ibland för att göra folk glada.

Mer tjejsnacks info här

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

