jump to navigation

ketchup tack! maj 24, 2006

Posted by sarasblogg in Mode, Uncategorized.
trackback

Hittade den här väskan på Asos för några dagar sen.

image3xl[4].jpg (Klicka på bilden och kolla in modellens gylf. Slarvigt slarvigt.)

Jag blev förälskad i den direkt. En måste-ha-väska! Tyvärr gjorde jag misstaget att vänta några dagar. Så idag när jag skulle beställa den så fanns den inte kvar. Jo, den fanns kvar men i en annan färg. Senap. Jag vill inte ha senap. Senap är okej, men jag vill ha ketchup. Asos: ge mig min röda väska. Nu!

Kommentarer»

1. Sophie - maj 24, 2006

Pinsamt det är med gylfen! Känns lite oproffsigt! Men väska var fin!:)

Mvh Sophie♥
http://www.sophisticatedsophie.se


Kommentera

