jump to navigation

fest maj 27, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Jag och Anders var på fest igår. En släkting till honom fyllde år. Det var en trevlig tillställning, lagom mycket folk, mat och god öl. Jag var på danshumör. Lyckades få upp Anders och värden & värdinnan på dansgolvet. Resten av gänget satt mest och pratade. Lite trist tycker jag. En av de manliga gästerna var dock sugen på att dansa, ni vet man kan liksom se det på dem. De vill men vågar inte. Hans flickvän kastade sura blickar på mig och sedan lämnade de festen. Tråkisar. Men jag hade kul iallafall🙂

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

