jump to navigation

tjejsnack v.22 maj 29, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Dags för lite nytt tjejsnack!

1. Vem är det som lagar maten hemma hos dig? Tragiskt nog båda två. Och varför det nu det tragiskt? Jo för att vi inte lyckas äta middag ihop nån gång. Anders vill äta tidigt när jag fortfarande är på jobbet och jag gillar sena middagar. Dessutom är jag allergisk mot så mycket, så jag får alltid fixa specialmat till mig själv.
2. Har du någon särskild strategi för att bestämma vardagsmat? Husmodern inom mig har inte kommit igång än tyvärr.
3. Vad åt du till middag igår? Jag och Anders slog på stort och drämde till med en varsin oxfilé med potatisgratäng, sådär mitt på söndagseftermiddagen.
4. Ditt bästa tips på snabb/enkel/god/billig vardagsmat? Pasta + svamp+ creme fraiche+röd lök
5. Favoriträtt? Mumsar helst på en macka och en stor kopp te.🙂

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

