jump to navigation

pretto eller argo? maj 30, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Jag är på jakt efter bra utbildningar i grafisk design. Skulle vilja prova på det. Har nämligen kommit på att det som är riktigt roligt med att jobba med bilder är inte själva fotograferandet, utan bildskapandet efteråt. Att trixa och fixa med en bild, och se något helt nytt födas fram. Jag gillar🙂 Och nån "riktig" konstnär blir jag aldrig, så grafisk design känns som en lagom farlig medelväg….

Forsbergs verkar bra. De har det som jag vill lära mig.

De andra skolorna verkar antingen för pretto eller för anarka-läskiga. Hittade Grafikskolan, och där gör de verkligen bra grejer. Men det känns som de är lite arga.

Nån som kan rekommendera nån bra utbildning? Eller vet nåt annat matnyttigt inom grafiska designområdet?

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

