jump to navigation

ledigheter och syréner juni 6, 2006

Posted by sarasblogg in Blommor, Foton & bilder, Uncategorized.
trackback

Den här veckan är härlig med massor av ledighet. Gårdagen räknades som klämdag för oss lärare, idag 6 juni är ju de flesta lediga, imorgon är det onsdag och då är jag alltid ledig och på torsdag får jag komp pga av att jag jobbar på min lediga dag nästa vecka när det är skolavslutning. Så bara fredag som är jobbdag!

Idag ska jag och Anders iväg till H. Vi hade tänkt och ha picknick och spela kubb men just nu lutar det åt att det blir inomhuspicknick eftersom molnen hänger tunga över Stockholm. Ska iallafall bli kul att träffa H och S!

Imorgon fyller lilla moi år. Herregud….nu passar jag gränsen där det är närmare till 30 än 20. Snyft! Om jag skulle skriva en önskelista skulle den se ut så här:
– en resa till London
– en resa till Frankrike, så att jag kunde hälsa på J som är där just nu
– en röd väska från Asos, som bara finns i senap just nu
– svart döskallesjal från Asos, som inte finns att köpa längre
– smycken från Pilgrim
– böcker
– presentkort på kläder. gillar presentkort, då får man välja själv och risken för misslyckade inköp minskar

Fast jag blir glad om jag bara får en mysig frukost på sängen, hint hint till Anders🙂 Och syréner. Det ska alltid finnas syréner på min födelsedag.

Kommentarer»

1. Erika - juni 6, 2006

Jättestort grattis på födelsedagen!

2. sarasblogg - juni 6, 2006

Tack så mycket!🙂


Kommentera

