jump to navigation

juni 17, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

"Kära dagbok. Igår var jag i Sverige. Det var lite jobbigt. Först fick de skjutsa omkring mig i rullstol på flygplatsen. Och sen fick jag träffa en massa människor i kostym som tog prover och så bestämde de att jag skulle betala ganska mycket pengar eftersom jag hade lite olagliga medel i mig. Men sen var det dags för mig och bandet att spela på den där stora festivalen. Vi blev bara några timmar sena. Jag hade lite otur, för efter 8 minuter ramlade jag av scenen. Men sen gick det bra. Sverige är fint. Hälsningar, Pete D."

Det här är på inga sätt nåt inlägg för att klanka ner på någon. Bara så ni vet. Jag tycker bara synd om karln.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

