jump to navigation

the skulls are mine!! moaaaahhaaahaaa juni 19, 2006

Posted by sarasblogg in Kultur, Mode, Uncategorized.
trackback

(ja, det är jag bakom sjalen. med bar mage…snyggt…)

Jag är imponerad av Asos. I torsdags beställde jag min efterlängtade döskallesjal och idag låg det ett fint litet paket och väntade på mig. Tjoho!! Sjalen är mycket fin, såklart och väskan är också till belåtenhet. Senapsfärg är faktiskt riktigt bra.

Nu ska jag snart iväg till Kista. Ska träffa S och L. Kul! Då ska jag passa på att lämna tillbaka "Ego girl" av Carolina Gynning och Ingrid Carlqvist, som jag lånat av L. Jag hade ingen direkt uppfattning om Carolina när jag började läsa boken. Hade bara sett henne i några avsnitt av BB. Boken var…tja hur ska man beskriva den…mycket lättläst och stundvis faktiskt riktigt intressant. Att svinerier pågår inom modevärlden visste man ju men ändå nyttigt att få veta lite mer. Hon är dessutom befriande ärlig, vilket är härligt. Men att vara befriande ärlig kan också riskera i att man börjar betraktas som dum. Ibland känns hon nämligen verkligen korkad. Och i nästa sekund oerhört smart. Jag är faktiskt förvånad, men Ego girl gav mig ändå mer än vad jag trott från början. Dax att börja granska mina egna fördomar om hur saker och ting bör vara….

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

