jump to navigation

cotton gone missing juni 21, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Det här blogginlägget var egentligen tänkt att föreställa en bild på bomull. Och då menar jag inte bomull i plastpåse inhandlat i affären. Nej, vi snackar riktig jäkla oplockad bomull på riktig pinne/kvast/eller vad det nu heter.

Jag fick en sån liten bomullspinne av en elev på avslutningen. En annorlunda och fin present. Som stått i en vas på mitt skrivbord. Tills nu. Nu står varken vasen eller bomullen där. Den ende som kan var skyldig till bortrövandet är min käre sambo. Min käre sambo som nu inte går att nå på mobilen. Jag vill ju skälla på honom. Dumma!

Jag vill ha min bomull ifred. Så det så.-

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

