jump to navigation

dagens shoppingskörd juni 26, 2006

Posted by sarasblogg in Kultur, Mode, Uncategorized.
trackback

100_0029.JPGYej! Hittade ett par helt okej solglasögon. Hos H&M såklart – I love. Där hittade jag oxå en söt prickig kjol. Mycket behändigt. Dessutom slank två böcker med hem, köpte nämligen "Röda vita rosen" av Mariette Glodeck och "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella. "En shopaholics…" var jag bara tvungen att köpa eftersom det verkar skrivas om den på varenda blogg just nu. Vi får se hur den är. Om ni klickar på bilden så får ni se dessa två vackra böcker och mina nya solbrillisar.

Kommentarer»

1. Frida - juni 26, 2006

Gillar du Sophie Kinsella måste du läsa Can you keep a secret – dne är tusen gånger bättre än shopaholic serien. Hon är grymt rolig i den boken, utan att vara hysterisk – vilket jag upplever att huvudpersonen är i ”shoppingbegärsböckerna”. Men det kanske är för att jag är ekonom jag har svårt för de böckerna🙂

2. sarasblogg - juni 27, 2006

Tack för tipset🙂 Ska hålla utkik efter den. Vi får se vad jag tycker om Shopaholicboken….

3. Monica - juni 29, 2006

haha jag har lest alla hennes böker jag tycker hon är skitkul,man känner igjen sig själv massor forutom att jag aldrig handlar på kredit som tur är!!🙂 ha så kul med boken….


Kommentera

