jump to navigation

update juni 27, 2006

Posted by sarasblogg in Kultur, Uncategorized.
trackback

Saras vidare betraktelser är uppdaterad med det här inlägget:

Mina dåliga samvetesböcker

Jag tycker om att köpa böcker. Det är härligt att komma hem med några nya inköp som bara väntar på att få läsas. Men men. I vår har jag både varit lat och haft mycket att göra, så min bokläsning har blivit lidande. Resultatet av detta står nu i min bokhylla: en hög med olästa böcker som ger mig dåligt samvete varje gång jag ser dem. Läs mig, läs mig! signalerar de högt och vilt (nästan iallafall).

LÄS VIDARE HÄR

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

