jump to navigation

långprommis juli 2, 2006

Posted by sarasblogg in Foton & bilder, Sommar, Stockholm, Uncategorized.
trackback

Aj aj! Mina fötter! 1,2 mil……Med pojkvän, syster och päron har jag idag gått hela Brunnsviken runt – 1,2 mil i gassande sol. Brunnsviken är den sjö som ligger vid Hagaparken, och man kan alltså gå runt hela den. Det tar visserligen några timmar men promenadvägen ligger fint precis vid vattnet, så det är en härlig tur. Efter halva vägen stannade vi och fikade på Kafé Sjöstugan och kunde fylla på vätskeförådet. Sen var det bara resterande 6 km kvar…Man var lite mör på slutet kan jag säga (trots att vi sprungit på några nakenbadare, sånt piggar ju alltid upp) Men man känner sig otroligt nyttig efteråt kan jag säga. Fast det dröjer nog ett tag tills nästa gång. Mina stackars fötter behöver en lång återhämningstid efter denna långmarsch. Två, tre år borde nog räcka. Kanske.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

