jump to navigation

EFIT 4 juli juli 4, 2006

Posted by sarasblogg in Foton & bilder, Uncategorized.
trackback

Idag är det ”Ett Foto I Timmen”-dag. Tanken är att man alltså ska fotografera hela sin dag, helst en gång i timmen. Jag var med förrförra gången, 1 maj, som ni kan se under ”Om bloggen och mig” här ovanför. Förra gången, 18 juni, glömde jag bort det helt. Men, idag ska jag alltså vara med tänkte jag. Passar bra eftersom jag har massa roliga grejer på dagsschemat; träffa R, kolla på lägenhet, träffa H och S ikväll för att fira H. Kolla in ikväll igen så får ni se resultatet🙂

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

