jump to navigation

ska det verkligen vara nödvändigt…? juli 12, 2006

Posted by sarasblogg in Mode, Uncategorized.
trackback

Nu har jag gjort det igen. Köpt skor. Tre par. På en och samma gång. Dessutom är det tre par som liknar varandra väldigt mycket. Men, Asos har sommarrea och de var väldigt billiga. Jag har ingen aning om ifall ”basketskor” som vi kallade det när jag var ung, (kallas det så fortfarande?) är ”inne” eller ”ute”, men det struntar jag. Jag tycker de är fina. Lite sportigt söta på nåt vis. Och så kunde jag inte bestämma mig, så då beställde jag alla tre. De två översta är randiga och kostade bara 5 pund styck och de gröna 10 pund. Skor=bra, rea=bra, Sara=glad.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

