jump to navigation

idag & igår juli 17, 2006

Posted by sarasblogg in Foton & bilder, Sommar, Uncategorized.
trackback

Jag har haft några härliga dagar, med roliga saker. Inget direkt speciellt, men ändå; angenämt🙂

Idag träffade jag R igen för lunch/fika. Trevligt som vanligt, det känns som vi kommer bra överens. Idag var en sån där dag när man fick den där känslan av att vara igenkänd. Det är en mycket, mycket märklig känsla. Jag kände den första gången jag träffade R. Känslan av att man är igenkänd av alla som går förbi, alla vet vem man är. Okej, de känner ju inte igen mig men R. Allas blickar på honom och den lilla blondinen bredvid. Idag kändes det likadant. Jag vet inte om det känns bra eller dåligt. Men definitivt märkligt. Jag tror inte jag skulle orka med  i längden att ständigt bli igenkänd. Nej, jag vill varken vara känd eller igenkänd.

Igår spenderades en del av dagen golfandes. Minigolfandes. jag, Anders och syrran utmanade varandra i minigolfens ädla konst. Det blev en rafflande match. Klubbor och bollar flög hej vilt, det sattes spikar, det blev kringlor, ja allt vad kan tänkas vilja få ut av en match. Och jag kom faktiskt tvåa. Av tre personer….Men jag spöade sambon iallafall. Haha!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

