jump to navigation

scrap-gnäll juli 21, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Det här med att scrappa…jag fixar det inte. Det verkar ju hur kul som helst, och alla gör så himla fina grejer. Fast när jag försöker blir det….INTE bra.

Jag var iväg och köpte massa fina papper och hela fadderuttan. Kollade up en massa scrapsidor, läste tips, kollade på andras alster. Sen satte jag igång. Med katastrofalt resultat. Det ser konstigt ut. Jag vill inte att det ska se konstigt ut. Jag vill att det ska se fint ut.

Gnäll gnäll.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

