jump to navigation

Richard Gray juli 27, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Igår fyndade jag roliga grejer; tre otroligt vackra vykort, en bok jag länge velat ha samt en massa fina papper till mitt scrapbookprojekt. Boken kommer jag skriva om senare, för nu blir det lite om de vackra vykorten.

Vykorten jag köpte föreställer alla tre samma motiv. Jag köpte alltså tre likasdana. Tanken är att sätta upp dem bredvid varandra. Kan nog bli hur snyggt som helst. Själv motivet är helt underbart fantastiskt. Richard Gray heter mannen bakom illustrationen, och jag var inne och kikade på fler bilder/illustrationer av honom. Och jag är hänförd. Det är precis min stil av konst. De är oemotståndliga. Kolla själva in dem här.

Den vackraste bilden av dem alla är den som jag köpte igår.

100_0009.JPG

Kommentarer»

1. saravillfara - juli 27, 2006

Fynd – det finns ju inget bättre! Grattis till dina nyinköp, blir säkert jättebra!


Kommentera

