jump to navigation

det verkar fortsätta det här juli 30, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Mina drömmar om kända svenska män verkar fortsätta.

I morse var jag uppe tidigt och vinkade av sambon, drack lite te, satt lite vid datorn och sen gick jag och la mig igen. Efter att ha somnat, typ bums, så drömde jag den här gången om den här berömde skådespelaren.cannes_2004-max_von_sydow1.jpg

Han strosade glatt omkring vid Odengatan och jag addreserade honom artig och bad om att få en autograf. Övervägde att be om att få fota honom också men istället gav jag honom min visitkort och han blev jätteglad av att få det. Tänk vad alla är snälla i drömmar.

Ska bli intressant att se vem som dyker upp i nästa dröm.

I verkliga livet är senaste kändisspaningen författaren Henning Mankell. Han såg snäll ut.

Bild från www.film.ru

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

