jump to navigation

bättre med åren augusti 3, 2006

Posted by sarasblogg in Musik, Uncategorized.
trackback

5536581.jpgJag har en funktion på bloggen som gör att jag kan se om folk sökt på något särskilt ord för att komma just hit. Förvånansvärt många knappar in sökordet June Carter eller det lite längre June Carter Cash. Glädjande att folk som söker på det hamnar på min blogg.  Jag borde väl ta och skriva lite mer om henne, det gör jag gärna för det är hon verkligen värd. Men i brist på ork och tid just nu så får det bli en bild istället, som jag tycker är ett strålande bevis på att man kan bli vackrare med åren. På bilden är June 62/63 år. Det ni.

Kommentarer»

1. Anneli - augusti 3, 2006

Nu först har jag kommit mig för att kolla runt på andras bloggar…
Läste ditt inlägg från tidigare om din nya layout, men förstår inte vad du menar , att texten är suddig? På min skärm är den kristallklar:)
Fint bildcollage, men hos mig är det en liten vit ruta i det blå där det står ”home”.

2. sarasblogg - augusti 4, 2006

Inlägget om att texten var suddig är från en tidigare variant, jag har alltså en ny bild nu som är gjord efter det där inlägget. ”Home”-rutan” är inget jag kan styra över, den ligger fast i layouten, tyvärr…

3. Jimmy Nordin - april 18, 2007

Trevlig att hitta människor somm gillar cash, carter june johnny. Dom är helt klart en av mina favoriter.
hvj http://www.jimmynordin.se


Kommentera

