jump to navigation

totalt onödigt test – men vaddårå? augusti 3, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized, Webbtest.
trackback
Your Perfume is Blue
Like Blue, you change and adapt frequently. One moment you’re sexy and captivating… The next? Fun, warm, and inviting. You’re hard to predict – but that’s the essence of your charm. Power scents: Jasmine, orange flower, and lotus flower.

What Perfume Are You?

Jag gillar webbtest, lagom löjligt men ändå rätt kul. Det här testet ovan måste vara det mest onödiga jag testat – vilken parfym man är. Men jaja, vem bryr sig om det är töntigt eller inte? Jag blev iallafall blå, och jag gillar dragen som beskrivs: hard to predict. En känd man kallade mig en gång för oberäknelig. Det gillar jag att vara.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

