jump to navigation

Bröllop augusti 5, 2006

Posted by sarasblogg in Blommor, Uncategorized.
trackback

Shit idag ska jag på bröllop! Det är H och S som slår till och gifter sig. Modigt! Det ska bli jättekul och jag är glad för deras skull. Det enda jag är lite orolig över är att de har bett mig att vara lite ”foto-ansvarig”. Det kommer att gå bra men lite nervigt känns det ju, bröllopsbilder är ju verkligen viktiga och måste bli fina.

Näpp kan jag inte blogga mer, här ska bröllopsförberedas. Trevlig lördag på er allihopa!

Kommentarer»

1. saravillfara - augusti 5, 2006

Såklart att du inte ska vara nervös, hade jag känt dig och skulle gifta mig, skulle jag med varm hand överlåtit fotograferingen till dig.
Det kommer att bli jättebra bilder, det vet jag. Lycka till!

2. Nilla - augusti 6, 2006

Det är så fint med bröllop. Roligt att få var med om sånt. Hoppas att det blir bra.

3. sarasblogg - augusti 7, 2006

Ja, det var verkligen roligt! Bröllop är kul. Och bilderna blev ganska bra😉


Kommentera

