jump to navigation

Tack! augusti 7, 2006

Posted by sarasblogg in Blommor, Foton & bilder, Uncategorized.
trackback

Igår innan den nya veckoomräkningen började på Bloggtoppen, så var jag uppe i över 1000 unika besökare. Vanligtvis brukar jag ha 600-700 unika besökare och nu när jag tycker det stått ganska still så blir det rekord. Vad märkligt det känns att veta att 1000 personer besökt min blogg. Jag vet inget om dem – om er – ni kanske bara hamnar här och försvinner lika snabbt medan några vet jag läser regelbundet. Vilka ni nu än är – så stort tack till er allihopa. Kul att ni läser min blogg! Fortsätt gärna 🙂

Kommentarer»

1. saravillfara - augusti 7, 2006

Ja tack, jag fortsätter gärna – du har ju så fina bilder. Särskilt denna, vilka vackra färger!!

2. sarasblogg - augusti 8, 2006

Tack Sara, kul att du vill fortsätta! Jag är glad att ha dig som läsare här 🙂


Kommentera

