jump to navigation

Ledighet augusti 8, 2006

Posted by sarasblogg in Foton & bilder, Sommar, Stockholm, Uncategorized.
trackback

Den här veckan är min sista semestervecka. Eller semester och semester, egentligen är det faktiskt arbetslöshet eftersom min arbetsgivare är smart nog att ha gett mig anställning från augusti till juni och sen från augusti igen. Iallafall, nästa vecka börjar jag jobba igen. Jag känner mig utvilad så det ska bli kul att komma tillbaka och träffa alla igen. Men, den här veckan vill jag verkligen passa på att njuta av de sista lediga dagarna. Gårdagen var ett bra exempel på det. Först träffade jag S. Vi var och badade på Långholmen. Skönt att snacka lite skit och skvallra om vad som hänt i sommar, och så sola och bli varm och sen bada och svalka av sig. Härligt. Sen mötte jag upp med sambon. Vi lyckades få ett ledigt bord på Snaps uteservering. Mysigt att sitta under ett parasoll, smutta lite på en öl (jag) eller Coca Cola (sambon) och titta på allt folk. Och på kvällen visas en bra engelsk deckare. Så ska en dag spenderas!

Kommentarer»

1. saravillfara - augusti 9, 2006

Oj, vilken läskande bild!
Känner genast hur torr min strupe blev….;)


Kommentera

