jump to navigation

Vill ha kläder augusti 11, 2006

Posted by sarasblogg in Mode, Uncategorized.
trackback

Jag har en drömbild i huvudet om hur jag glider in på jobbet och bara ser helt otroligt classy och smart ut. Ni vet, svalt sofistikerat, lite mystiskt och vackert. Tyvärr är mitt jobb inte helt lämpligt för sådan klädsel, jeans och tröja är mer praktiskt. Men om jag nu skulle få välja utstyrsel att se snygg i nu när jag börjar arbeta igen nästa vecka så skulle det bli något från följande kläder:

Den här klänningen (i svart), den här blusen å så en topp. Alla tre från Asos.

Och så de här två vackra:

574698_f_stor1.jpg Klänning från Ichi, finns hos Nelly för 499:-

 qu240a11m1.jpgPennkjol, finns hos La Redoute för 289:- 

Kommentarer»

1. milla - augusti 11, 2006

äh va fan klä upp dig o få dom andra o känna sig som nåt katten släpa in. o känns d alldeles för konstigt så kan du ju ta på dig jeans o tisha dagen efter igen

2. sarasblogg - augusti 11, 2006

Du har alldeles rätt, det ska jag banne mig göra!🙂


Kommentera

