jump to navigation

klänningar…igen augusti 12, 2006

Posted by sarasblogg in Mode, Uncategorized.
trackback

Nu blir det klädprat igen…Ska på fest ikväll och det är ju alltid trevligt. Värdparet är vänner till min pojkvän och jag har inte träffat dem så många gånger, så jag ser fram emot en intressant kväll.

Vad ska jag då ha på mig? Tja, det lutar åt en svart klänning, ganska enkel men fin. Helst skulle man ju vilja ha en massa snyggt att välja mellan, men det ser magert ut på den fronten.

Helst skulle jag se ut som damerna på de här bilderna:

ep63_carrie_aidan_whitedress1.jpg  ep38_carrie_ferry_bluedress1.jpg  Carrie – fungerar i alla lägen.

t054621a1.jpg Audrey – tänk om man såg ut som henne!

audrey00311.jpg och här är en Audrey som jag verkligen vill se ut som.

Bilder från http://www.hbo.com/, http://encarta.msn.com/  och http://audrey.taoutou.info/ 

Kommentarer»

1. Lena - augusti 12, 2006

Hej Sara! Hittade hit av en slump för några veckor sen och vet inte om jag hunnit kommentera än. Du tar i alla fall jättefina bilder!

Och jag vill också se ut som Audrey Hepburn🙂 Hon är adorable.

2. sarasblogg - augusti 15, 2006

Vad kul att du hittat hit Lena! Du är så välkommen🙂 Och tack för dina snälla ord om mina bilder!


Kommentera

