jump to navigation

Kvartsamtal med mr Bond augusti 14, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Då var det dags igen då. Inatt drömde jag om Sean Connery. Min sovande hjärna fick för sig att jag skulle ha utvecklingssamtal med honom – i Karlstad till på köpet. Varför jag skulle behöva ha utvecklingssamtal med en man i 75års åldern kan man ju fråga sig, och är det verkligen rimligt att jag skulle behöva gå igenom med just Sean – mr Bond himself, hur han ska utveckla sig? Å andra sidan skulle det nog bli ett väldigt intressant möte.

Jag: jaha, Sean, det ser ju bra ut på skådespelarfronten. Jag tycker du använder din röst på ett sätt som verkar falla folk i smaken. Hur tycker du själv att din röst är?

Sean: jo…det går väl bra. Ibland kan det förstås vara lite jobbigt att få till det är extra skorrandet och hesheten.

Jag: ja, vi kan ju ta och öva lite mer på det på engelsklektionerna. Hur har du det med kompisarna?

Sean: Hmmm…jo…asså Roger trackar ju mig lite.

jag: hur menar du då?

Sean: jo, han retas och säger att han är en mycket populärare Bond. Och det tycker jag är orättvist!

jag: ja det förstår jag. Har du sagt till honom hur du känner?

Sean: ja, det har jag. Men då höll Pierce med honom och då blev jag jättesur på dem…

och så vidare…..bäst att sluta innan det spårar ur och blir för löjligt till och med för mig, haha😉

Kommentarer»

1. Nilla - augusti 14, 2006

ha ha vad komiskt. Jag drömmer också lustiga drömmar. Skulle säkert kunna få till något liknade. Antingen komedier eller action är det när jag drömmer!

2. sarasblogg - augusti 15, 2006

Visst är det konstigt med drömmar? Hur kan hjärnan få till så märkliga saker medan man sover?


Kommentera

