jump to navigation

Vooohhooo!!! augusti 17, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Yej! Yej! Tjohoo!

Jag får heltidstjänst!

Som i praktiken innebär att jag jobbar lika mycket som förra året, eftersom jag då jobbade 100 % men fick betalt för 80 %. Så enda skillnaden är att nu får jag faktiskt betalt för hela min tid jag jobbar. Plus att jag kan få en helt annan struktur på planeringsarbetet. Så skönt!

Dessutom är kollegorna i arbetslaget helt undebara. Det blir en fröjd att gå till jobbet 🙂

Kommentarer»

1. Johanna - augusti 17, 2006

grattis grattis kära syster!!

2. Susanne E - augusti 18, 2006

Grattis Sara! Trevligt att få betalt för det arbete man faktiskt utför!

3. sarasblogg - augusti 18, 2006

Tack båda två! Ja, det är verkligen skönt att få betalt fär det man gör!


Kommentera

