jump to navigation

jobbvecka augusti 18, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

stolarHerre jäklars, jag har jobbat 5-dagars vecka. Det har jag inte gjort på flera år (6 år för att vara exakt – då jobbade jag 6 dagars vecka). De två år som jag varit lärare har jag varit ”ledig” på onsdagar. Väldigt skönt. Nu är det slut på det. Det kommer nog gå bra, men jag kommer att sakna den där sovmorgonen mitt i veckan….På måndag börjar barnen, ska bli kul att träffa dem igen. Den här veckan som varit har gått åt till att planera, planera och åter planera. Och så har jag packat upp ett antal flyttkartonger med elevernas grejer oxå. Så nu är jag rätt mör efter första jobbveckan. Dessutom har jag lyckats dra på  mig ett rejält magknip som hållt i sig sen efter lunch. En liten maginfluensa lagom till skolstarten kanske?

Nu ska jag baka bullar!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

