jump to navigation

jag – en typisk bloggare! augusti 27, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback
FAKTA
Anonym sossetjej
Den typiska svenska bloggaren är kvinna, 26-30 år gammal och har högskole- eller universitetsutbildning. Hon skulle rösta på socialdemokraterna om det var val idag, bloggar för att hon gillar att skriva och döljer sitt riktiga namn på bloggen.

Hon läser själv 6-10 bloggar varje dag och läser helst vardagsbetraktelser och ”vanliga människors” åsikter.

Källa: Enkätundersökningen Bloggsverige 2

Ja, där lyckades man ju passa in bra! Prickade in allt utom det där med sossarna (fast jag är mer vänster än höger) och namnet – heter faktiskt Sara på riktigt.

Det var på Kitchenblooms blogg jag hittade länken om den ”typiska bloggaren” – som alltså ser ut som ovan.

Kommentarer»

1. Islin - augusti 28, 2006

Jag passar inte in😛
Mer än att jag blogar för att jag gillar att skriva och döljer mitt riktiga namn på bloggen *ler*


Kommentera

