jump to navigation

idol väcker djupa funderingar augusti 29, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
trackback

Den sista gröna godisen i Gott&Blandatpåsen åts precis upp av mig. TV:n står på , dags för ”Idol 2006” igen. Tröttsamt eller roligt? Jag lider ju av en lätt elak sida då jag gillar att gotta mig åt andras misslyckanden, så det kanske är kul att titta på Idol? Å andra sidan känns det  helt värdelöst. Jag har bättre saker att göra än att titta på det. Ibland.

(jag vet att jag kommer kolla på varenda avsnitt man jag kan ju låtsas vara sofistikerat intellektuell och gilla rödvin och Dostojevski. Typ.)

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

