jump to navigation

höstens önskemål september 3, 2006

Posted by sarasblogg in Kultur, Uncategorized.
trackback

Mitt Dramatenbesök igår var mycket trevligt. Ingen av skådisarna som stod på önskelistan var där men det var ändå en angenäm tillställning🙂 Skådespelare och regissörer berättade om höstens uppsättningar. Alla var mycket avslappnande och det kändes verkligen gemytligt på nåt sätt. Så nu är jag sugen på följande föreställningar: Lång dags färd mot natt, Kärlek och politik, Blackbird samt Blomsterplockarna. Den jag vill se mest är Blomsterplockarna, som handlar om ett gäng gamla skådisar som ska på audition. Ni som känner mig vet ju att detta är något som passar mig eftersom jag har en stor kärlek till äldre skådespelare. Klicka gärna på pjäsernas namn här ovan och läs mer om dem.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

