jump to navigation

surr maj 3, 2006

Posted by sarasblogg in Dagens citat, Uncategorized.
add a comment

Idag har jag mest surfat runt på Internet….samtidigt som de här orden har surrat i huvudet;

"de kommer att bli av, alla dina tankar tänkta….för allting kommer till den, som har tid att vänta…"

Hoppas att det stämmer. Men det surrar rätt rejält just nu…puh.

(upphovsmannen till orden som surrade är förresten herr Broberg)

filmblogg maj 3, 2006

Posted by sarasblogg in Film & tv, Uncategorized.
2 comments

Jag är igång med bloggandet. Nu har jag även startat en egen lite filmblogg. Fast jag kommer inte ta upp vanliga, nya filmer, utan äldre – ni vet mina favvissar, typ Hasse Ekman.

http://hyacinter.blogspot.com

Oj… maj 3, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
add a comment

Det damp ner ett brev i brevlådan idag. Ett litet kort meddelade mig att jag är välkommen till vigseln mellan H & S. Herregud! Visserligen kom det väl inte som någon överraskning att de skulle gifta sig i framtiden, men det är liksom nu i år som de ska ställa till med bröllop! I sommar!

~~GRATTIS GRATTIS!~~

Jag är verkligen glad för deras skull. H och S passar bra ihop, de kommer säkerligen vara gifta hela livet 😀