jump to navigation

wonderful sunday september 3, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
add a comment

Å vilken mysig söndag jag haft. Det har varit en sån där dag då det bara har hänt trevliga saker. Vilken tur att det kan bli så ibland.

Först fika hemma hos J. Hon är hemma från Frankrike nu, efter en flera månaders lång vistelse där. Så det blev te, blåbärspaj och en massa prat hos henne. Visst är det härligt när man har massor att berätta för varandra?

Sen blev det en till fika, med R. Det känns verkligen så bra att träffa honom, vi kommer så bra överens. Vi fikade på Waynes och hade också mycket att diskutera. Ska fota honom nästa helg, spännande!

Ytterligare fika blev det sedan hos mamma och pappa. Blåbärspaj igen!

Ibland är söndagar verkligen så bra. 🙂

höstens önskemål september 3, 2006

Posted by sarasblogg in Kultur, Uncategorized.
add a comment

Mitt Dramatenbesök igår var mycket trevligt. Ingen av skådisarna som stod på önskelistan var där men det var ändå en angenäm tillställning 🙂 Skådespelare och regissörer berättade om höstens uppsättningar. Alla var mycket avslappnande och det kändes verkligen gemytligt på nåt sätt. Så nu är jag sugen på följande föreställningar: Lång dags färd mot natt, Kärlek och politik, Blackbird samt Blomsterplockarna. Den jag vill se mest är Blomsterplockarna, som handlar om ett gäng gamla skådisar som ska på audition. Ni som känner mig vet ju att detta är något som passar mig eftersom jag har en stor kärlek till äldre skådespelare. Klicka gärna på pjäsernas namn här ovan och läs mer om dem.

Yej! september 3, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
add a comment

Yej! Nu kan jag logga in på bloggen igen 🙂

bloggkrångel september 3, 2006

Posted by sarasblogg in Uncategorized.
add a comment

.

Hmm, det går inte att logga in på min blogg. Lyckades med det här inlägget genom flickr, men kan inte redigera det så alla fina små rader med tekniska detaljer får stå kvar. varför funkar inte wordpress nu då??? Kom igen, jag vll kunna blogga på vanligt vis!